سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آذری‌جهرمی: به من تهمت می‌زنند تا فسادهای خودشان را بپوشانند


 

  • آذری‌جهرمی: به من تهمت می‌زنند تا فسادهای خودشان را بپوشانند

    ایرنا نوشت: آذری جهرمی خبر اهدای 200 دستگاه لپ‌تاپ به نهاد ریاست‌جمهوری را در حاشیه جلسه هیات دولت تکذیب کرد و قول داد مسئله رخ داده را بررسی کند.

    وزیر ارتباطات دقایقی قبل در اینستاگرام خود نوشت: من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی 200 تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فسادهای خود! من هیچ اطلاعی نداشتم.

    خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمندسازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.

    او در ادامه توضیح داد: همه می‌دانند که درباره‌ حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید. اصلا من قاتل بروسلی، اما هم پایان وَس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم و هم آن پنج هزار میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده! راستی، تازه اول کار است.

    وزیر ارتباطات در صفحه خود نامه‌های رد و بدل شده بین وزارت ارتباطات و همراه اول را منتشر کرد. اولین نامه در تاریخ ششم مهرماه به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار زده شده با این مضمون: به تبعیت از نظر وزیر ارتباطات برای جلوگیری از هرگونه فرآینده‌ای مشابه و تامین تجهیزات از منابع دیگر، از پذیرش حمایت آن شرکت پوزش می‌طلبیم و درخواست می‌شود نماینده‌ای به منظور عودت تجهیرات معرفی کنید.

    در قسمتی از نامه بعدی که همان روز از سوی شرکت ارتباطات سیار به دفتر وزیر ارتباطات ارسال شده آمده است: «از آن جا که دسترسی به حضرتعالی میسر نبود، موضوع از طریق حوزه وزارتی پیگیری شد و پاسخ استمزاج این بود که در صورت وجود روال قانونی در شرکت ارتباطات سیار، بلامانع است. بدینوسیله از شرایط مستحدثه عذرخواهی نموده و نامه استرداد تجهیزات مذکور به شرکت ارسال شد.»